Gönderen : Neobi 30 Ekim 2014 Perşembe


{ 5 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Ve ve ve ve sende hoşgeldin nurdishin çekirgesi :P
    Bir anda bu kadar cadı eklemek sakıncalı herkese aynı şeyi yazmaktan bi hal oldum :D
    Yaratıcılığım sıfıra inmiş resmen cık cık

    YanıtlaSil
  2. aramıza hoşgeldin spring seninkide spice and wolfdaki hatuna benziyor senin cadında da gözüm kaldı asdsafdsf :P şaka tabi bunlar minna gözüm kalmadı hiçbirinde takılıyorum buradan toplu belirteyim herkese şaka yaptım :P

    YanıtlaSil
  3. Aramıza hoşgeldin demeye utanırım çünkü bayadır bizlesin deeeee anca hazırlanabildi işte... :D

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldum:))) Herkese teşekkür ediyorum yorumları için;)

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -