Gönderen : Neobi 30 Ekim 2014 Perşembe


{ 7 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Sen de hoşgeldin nurdishin çekirgesi :P Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. aramıza hoşgeldin magenta senin cadında da gözüm kaldı diğerlerinde olduğu gibi asdasfsdf :P

    YanıtlaSil
  3. Aramıza hoşgeldin çekirge! :D

    YanıtlaSil
  4. A-A-A-A-A-AAAAAAA! B-B-B-B-Bu gerçek mi!? (Umarım benim için pek komik olmayan bir kamera [gerçi bu sanırım monitör oluyor] şakası yapmıyorsunuzdur.) Hepinize teşekkür ederim ^^ (Yaklaşık 30 dakikadır ekrana boş boş bakıp sırıttığı gerçeği...) ... (Bir dakika ya ben neden yaptıklarımı size ifşa ediyorum?) (Çünkü heyecanlandım...) (Gerçi tüm duygular bir araya gelince nötr yapmaz mı?) (Yapar mı?) (Acaba deli damgası yemeden bıraksam mı yazmayı?) (Evet, iyi olur...) (Sen sus bi ya!) *Kısacası aşırı heyecandan dolayı kendiyle kavgaya daldı...* Tekrar teşekkürler ^^ ... (Sonunu tutturamadım galiba...) Aradığınız Magenta'ya şu anda ulaşılamıyor... Lütfen daha sonra tekrar deneyin... (Veya denemeyin o kavgadan sonra büyük ihtimal tüm beyin hücreleri öldü...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehem ehem... şuradaki şapkalarla cadı kazanını görüyor musun? onları çoğaltmak ve eksiltmek senin elinde canımcım. Ona göre çok ama çok çalış, tamam mı? Layık ol buna :D (ve de evaya ulaş bir an önce :D )

      Sil
    2. Anlaşıldı ^^ ! Göreceksiniz elimden gelenin en iyisini yapmmaya çalışacağım :D !

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -