Gönderen : Rosario~ 16 Şubat 2014 Pazar

{ 11 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. en yakın zamanda devam edeceğine eminim :)

    YanıtlaSil
  2. Sağlık olsun. Onunda zamanı gelir elbet.

    YanıtlaSil
  3. güzell mangaydı umarım yakında devam eder :)))

    YanıtlaSil
  4. nolduda askıya alındı ya çevirmen felan mı yok ?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleri okumayı alışkanlık haline getirdiğiniz zaman!
      http://mabushimajo.blogspot.com.tr/2014/02/neobinin-guncesi-s-kl-dm.html

      Sil
  6. black bird' ün 25 bölümden sonrası indirmek için aktif görünmüyor,acaba benim pc de mi bir sorun var yoksa gerçekten de indirmek engellenmişmi? yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirme yapabilmeniz için o bölümlerin yüklenmiş olması gerek. Yani henüz 25 sonrası yok. En son günceli okuyup neden o bölümlerin olmadığının cevabını alabilirsiniz.

      Sil
  7. Arkadaslar au haru ride mangasinin cevirisi yapiliyor mu?Bir arkadasim bu sitede olabilecegini soylemisti.Baktim ama bulamadim.

    YanıtlaSil
  8. onu yapan başka bir grup var

    YanıtlaSil
  9. acaba soredemo sekai wa utsukushii'yi çevirebilir misiniz? Animesini izledim devamını çok merak ediyorum *-*

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -