Gönderen : Neobi 1 Haziran 2013 Cumartesi


{ 8 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Merhaba Henna :) Yankee ve Megane, Honey, Kira-kun için çok çok teşekkür etmek istedim tabi Hilda'ya da :) Hangi seri aklıma takılsa altından seni görüyorum :D Henüz Dame na Watashi'ye bakma fırsatım olmadı ama eminim o da şahanedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Kızardım galiba biraz :P
      Dame na Watashi de iyidir, hele bir Shunin var ki orada...! En kısa sürede okuma fırsatını bulursun inşallah.
      Takipte kal B)

      Sil
    2. Hiç kaçarı yok illa ki okurum ;)

      Sil
  2. merhaba Henna ^^
    yankee kun megane chan mangasının cevirisi durrdumu ? ve ya hala evam edilecek mi lüften yardımcı olabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hennacığın yerine ben cevap vereyim kanımca faceden de sordunuz bu soruyu.
      Serinin çevirisi DEVAM EDİYOR. Zaten güncelelrde ekliyoruz değil mi :)

      Sil
    2. Neobi'nin dediği gibi, devam ediyorum. Sıkıntı yok B)

      Sil
  3. Hayran olduğum bir diğer cadıda sizsiniz. Yankeeye böyle bir nefes renk verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde okurken içerisine küfür katılmadan ne kadar espritüel yaklaşılabileceğini görmüş oldu herkes .) Başarınız daim olsun hep cadı olarak bu güzellikle devam edersiniz umarım .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığım işin birçok insan tarafından bu kadar beğenileceğini hiç düşünmemiştim. Sizin gibi takdir bilen insanlarla karşılaşınca, karşılık olarak benim de teşekkür etmem gerekiyormuş gibi hissediyorum. Düşüncelerinizi esirgemediğiniz için. Hep gelin, bekleriz. B)

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -