Gönderen : Unknown 5 Nisan 2013 Cuma

Merhaba sevgili manga canavarları
Yine bir güncel...
Yine çok konuşan biz ...
Yine gecikmeli (!) güncel tabiki...
Bu hafta sonu bi milyonuncu kere ingilizce sınavına gireceğim için aklımı toparlamak da zorlanıyorum.


İçinizden bana çemkirmeye başlamadan ben söyleyim de ingilizce çalışııyorubcjıfvm 
"çalışıyorum" diyemedim çarpıldı klavyem :S
Çalışmasam da hep aklımda duruyor kerata.
Uyku gözümden akarken size en sıcağından bi hadashi getirdim

10. Bölüm 
Afiyetler olsun efenim

Şimdi sunako için kolları sıvamaya gidiyorum ben. Bu gece bölümü göndermezsem nurdish beni...............
Görüşürüz minna 


{ 10 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. hemencecik hüpletilmeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüüüüüp diye içine çek beni derdim ama homoyla aranıza girmek istemem

      Sil
  2. o uykulu resimler sonrasi inan uykum gelmedi desem yalan olur :S xD

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık kuzum. Allah yardımcın olsun sınavında :)

    Bende şimdi yayınlayayım be güncelimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yayınla şekerim
      millet manga okusun beee :D

      Sil
  4. feci mi kızdı yoksa bana mı öle geliyor okurken çok zevk alıyorum bu mangayı yaaa teşekkürler.......

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım şekerim günceline :D Hele o bebeğe nasıl içime alasım var matruşkalara döniciim milleti içime ala ala kkkk :D Günceller için de thanx :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o çizgifilme bayılırım zaten :D resmen hipnoz ediyor bu kız adamı gözümü alamıyorum üstünden :D

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -