Gönderen : Nurdish 1 Mart 2013 Cuma


Nurdish bugün çok mutlu! Çünkü Prensesi, Ananişi geldi! Rize'ye gittikçe ananemi görürüm, ananem de her sene bize bir ay gelirdi. Ama yaşlılık işte, hasta ve hassas olduğu için 3 senedir gelmedi. Allah'a çok şükür bu sene geldi :) Hem de, anane çikolatası dediğim şemsiye çikolatalarımla!!! :D Hiç sulanmayın size yok, hepsi benim!
Pirensesumdur o benim! Allah hayırlı, uzun, sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar nasip etsin inşallah! Çoook seviyorum seni NENEM!




Kıymetli partnerlerim, nazar mıdır bilmem, hasta olmuşlar! ikisi de fos çıktı arkadaş! Nedir böyle mangadan kaçmak için yatakları düşmeyi bahane ediyorlar?! :O Yok, yok kıyamam ben onlara. Çok geçmiş olsun kuzularım, kendinize çok dikkat edin, hiç bir manga sizden daha kıymetli değildir, olamaz da.

Neobik'im hani habire rüyalarında güzel şeyler görür ya, dün gece ben de bir rüya gördüm! Acaba ne gördüm, ne gördüm...?

Coffee Princess gördüm! Tabi adı öyle değildi rüyamda :)
Ben, Neobi'm, Nevale'm ve Rosario'm birlikte Beylikdüzü'nde bir kafe açmışız. Rosario tezgahta duruyor, Neobi kafe açılmadan herşeyi ayarlamış, tasarlamış, yorulmuş, bir şeylerle ilgileniyordu. Ben de kafemize aceleyle giriyordum. Önce Rosario'ya bakıyor, sonra da Neobi'yle konuşuyordum. Nevalem o esnada neredeydi bilemiyorum, muhtemelen yine geç kalmıştır. hehehe "Adım çıktı dokuza, inmez sekize" misali  :D
Ancak bu kadarını hatırlayabildim ama çok güzeldi ya. Dörde dört, coffee price ve coffee princess! Ama şunu diyeyim prenslerden Japon olanı benimdir karışmam! (Gerçi aramızdan birine de kız düşmüş oluyor ama neyse canım, ihtiyar kısa boyu menejerden iyidir heehehe).
Kuzucanlarım yoksa bu rüyalar birer mesaj mı?! Biz hakikaten birlikte bir şeyler mi yapacağız? Çok hoş olurdu be. :) Harbi bir gün ayarlanıp bir toplanalım be ;)

Sıra geldi mangalara! Teknik bir aksaklıktan ötürü bugün Sunako'nun sıradaki bölümü olan 60. bölümü yayınlayamayacağım. :(   Ama korkmayın, sizi de Sunako'suz bırakmayacağım ;) Karşınızda Yamada 31 ve Sunako 61! Afiyetler olsun Okurcanlar...


Yamato Nadeshiko Shichi Henge - 61.Bölüm

Yamada-kun to Shichi-nin no Majo - 31.Bölüm


 Şifremiz: mabushimajo  ;) 

{ 5 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Arigato gozaymas Nurdish san vede edit işlerini yapan mabushi majo sanlar :)
    Hasta olanlara ALLAH'tan acil şifalar dilerim.
    Nurdish ninene ALLAH hayırlı uzun ömürler versin inşallah.Eski toprakları ben de çok çok severim.ALLAH onları başımızdan eksik etmesin.
    ühüü ühüü ühüü bu Sunako'mun 60.bölümü içindi.
    başarılarınızın devamını dilerim gambare :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin canım! Her iki duana da amin :)
      60. bölümü yazdım ama ben sileyim yanlış anlaşılmalar olmasın sendeki gibi :D Malesef canım yayınlayamadım ama haftaya onu yayınlayacağım. Panik yok yani :)

      Bu arada Şubat Perşembe gecesine alınmış. Haberin olsun. :/

      Sil
  2. ahahahah bu arada şunu da demeden geçemeyeceğim Sunako'nun 61.bölümünü indirmek için sayfaya bir girdim ,60.bölüm karşımda '' hihihihi Nurdish şaka yaptı seni gidi seni deyip mutlu bir şekilde indireyim diye tıkladım ve hata...'' ağzımın hali ',,' böyleyken ,'', böyle oldu. :)

    YanıtlaSil
  3. Allah hayırlı uzun ömür versin nenene :) amma çok ''ne'' oldu yeaa ehehe :P ben çok severim eski toprakları onlarla muhabbet şeker şerbet, eskilerden bahsederken kimi hüzünlü kimi mutlu sanki hikaye dinliyo gibi oluyorum :)
    Ellerine sağlık nurdishcan, hastalarımıza da acil şifalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :-) gerçekten çok sevimli oluyor eski topraklar. Dinlemesi de çok zevklidir. Ayrıca benim ananem siveli konuşur daha sevimli yani :-D
      Mersi canım. Afiyetle oku ;-)

      Sil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -