Gönderen : Unknown 14 Şubat 2013 Perşembe

Merhaba mangacı cadılar
Hadashinin 7 . bölümü gecikmeli de olsa karşınızda
Aslında yayın günüm dündü lakin "daha kalite bir hizmet için altyapı çalışması" !!! varmışmışmış....
O yüzden internete giremedim
Neyse yine çok güzel bir bölüm karşınızda
Soichironun asıl amacı neymiş, ne yapmaya çalışıyor, Sumi ile Nozomu cephesinde neler oluyor hepsi bu bölümde ve tabiki ileriki bölümlerde :D :D

Hadashi de bara wo fume 7. Bölüm

{ 8 yorum yazıldı sende Yorumla! }

  1. Eline sağlık bebek ^^ Keşke bazı insanların beyinlerinde de daha mantıklı konuşmalar yapabilmeleri için altyapı çalışması yapılabilse ne kadar güzel olurdu ^^

    YanıtlaSil
  2. söylediğin hiç birşeyi anlamadım sbs çalışmam lazım ahahahahahha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 yaş grubu gibi konuşma lütfen yoksa ben mi öyle konuştum da beni anlamadın acaba :P Ben senin yerinde olsam yayınlamadan önce kırk kere düşünürdüm bu arada. Şahsen başta olması gereken 3 noktayı sona koyduysan vasatında altındasın demektir biliyorsun :P Sonra gizli gizli bizi takip edenler, yüzümüze gülüp de arkamızdan konuşanlar, hatta bütün serilerimizi okuyup da gelip bize laf etmek yerine arkamızdan seviyesizleşenlere malzeme verirsin neme lazım :D

      Sil
    2. Ahahaha ne güzel dedin Neom keşke çevirilerim de iyi olsa... ama ne yapayım elimden bu geliyor. Ayrıca Nevaleninde suçu yok ona bu yetersiz photoshop u ben ogretmistim.... neyse artık kimse okumaz olur biter... hahaha

      Ellerimize sağlık kuzuu. Tam gaz devam :-D

      Sil
  3. yeni bölüm için ellerinize sağlık Nurdish'im ve Soğuk Nevalem ,çok güzeldi,başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mangaya başlayacağım aklıma gelmezdi. Emeği geçen herkese teşekkürler. Devamı da gelir umarım. ^^ Kolay gelsin. :-) Çeviri ve editle ile ilgili birşeyler bilmiyorum. Yoksa bende size yardm etmek isterdim. ^^

    YanıtlaSil

- Copyright © Mabushi Majo - - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -